HTML

VersenymotoRRa fel !!!

Kedves Látogatók! A blog elsősorban azoknak szól akik egy kicsit is érdeklődnek a motorsportok iránt, illetve érdekli őket miként zajlanak egy amatőr motoros kalandjai az álmodozáson át, az adrenalinban gazdag valóságig!

Friss topikok

Címkék

1000rr (1) 600rr (2) ádám (1) akrapovic (1) brembo (1) cbr (2) diablo (1) dynojet (1) felni (1) futómű (1) gpr (1) gumi (1) gyorsasági (1) honda (2) hrc (1) idomok (1) jardin (1) k&n (1) kipufogó (1) kónya (1) levonce (1) mivv (2) motor (1) pályamotor (1) pályamotorozás (1) pirelli (1) polidom (1) sport (1) suono (1) tatabánya (1) twobrothers (1) üvegszál (1) váz (1) verseny (1) versenymotor (2) yoshimura (1) Címkefelhő

Átalakítás - A tervek

2013.11.03. 22:24 AdamRR

Ahogy azt említettem is a vásárlás előtt olyan motort kerestem amin a legkevesebb átalakítás van,hogy saját fantáziám szerint építhessem át. Egy lazább netezős délutánon nagyjából körvonalazódtak a beszerezendő alkatrészek fajtái,amiket mostanra le is redukáltam azokra amik sok-sok fejtörés után véglegesedtek.

Légszűrő: K&N direktszűrő,ez az 1000RR-ben is kitűnően működik, meggyőzött a termék

Kipufogó: Itt azért voltak álmatlan éjszakáim...... Legyen teljes rendszer vagy elég egy SlipOn dob ?? A baráti tanácsok és a saját belátásom végül a SlipOn mellett szólt,de akkor milyen legyen ?? Imádom hallgatni a szépen szóló kipufogókat és voltak is elképzeléseim,hogy melyik gyártók közül válasszak,de hát a mai világban arra szinte esélyed nincsen,hogy felpróbálhasd őket,így maradtak a youtube videók és egy-két kipufogó esetében a valós élmény. A kipufogó jelen esetben az ülés alatt változat ami szerintem nagyon praktikus és sokkal-sokkal esztétikusabb is ,mint az oldalsó felfogatásúak. Ami viszont fontos volt,hogy a kipufogónak milyen formája van,mert nekem nem tetszenek azok amik annyira hosszúak,hogy 15-20 centivel túl lógnak a farokidomon és a nagy cső egy nagy pici véggel van lezárva,ezért tovább szűkült a kör ..... Játékban marad az Akrapovic EVO, a TwoBrothers ( ez van a Repsol-on is,csak ajánlani tudom --- hangos is,szép is, utóbbi a képek között), a Yoshimura RS-5, GPR Tiburon, Jardin RT-1,Leo Vince SBK EVO és a MIVV Suono !!! Balszerencsémre ezek közül,nem mindegyik típust gyártották a 2004-es modellhez csak a későbbiekhez,de voltam bátor néhány kört futni és miután a gyár még mindig az ülés alatti felfogatást használja a 600RR-en ,így a dobot biztosan fel fogom tudni rakni, ami nagyobb gondot fog okozni az az összekötő cső,de már erre is találtam megoldást :) A sok hallgatózás után végül csak egy maradt, a MIVV SUONO. Ez az ami desing-ban,árban,beszerezhetőségben és nem utolsó sorban megbízható háttérrel rendelkezik. A következő képekkel pedig szeretném megmutatni,hogy miért is ez lett a nyertes!!!

vegyes1.jpg

vegyes2.jpg

Talán sznobság,talán nem,hogy a legnagyobb/leghíresebb gyártók közül válogattam,de szerintem ezek a típusok illetve a gyártók nem véletlenül vívták ki maguknak a hírnevet ,hiszen komoly munka és fejlesztések (gázdinamikai és teljesítmény mérések,anyag használat stb.) állnak a kipufogók mögött és igen ez az árukon is látszik,de hosszú távon biztos vagyok benne,hogy kifizetődőbb velük "tuningolni" a motorunkat,mint a noname konkurenciával és itt nem a kihagyott ,bár ennek ellenére hasonlóan neves márkák termékeire gondolok !!!

Saját videó még nem készült,akit érdekel,hogy szól a kicsike az hangosítsa fel a hangszórókat és kattintson a linkekre:

1. https://www.youtube.com/watch?v=ABQcEZKTsrk

2. https://www.youtube.com/watch?v=exMIMqE_ELU

Kormány/kezelő szervek: Ahogy azt írtam is,ez a rész eléggé sérült volt,így mindenképpen cserére volt szükség,de ha már pályamotort építek akkor nem a gyári verzót tartottam kézenfekvő megoldásnak,hanem amit a "nagyok" is használnak,persze először amatőr verzióban,ez pedig nem más volt,mint az állítható kormánycsutka. Nagyon frankó kis találmány.A gyárihoz képest sokkal hosszabb a markolat része és be illetve kifele csúsztathatjuk a megfelelő szélességig,a gyári fix dőlésszög helyett a számunkra kényelmeset tudjuk beállítani és máris kezd közelebb kerülni hozzánk a gépezet. Amennyiben megtetszik az ötlet mindenképpen legyen nálad vonalzó vagy valamilyen mérő eszköz,filc illetve maszkoló/ragasztó szalag jelölgetni a pozíciókat,hogy szimmetrikus legyen a kormányunk. Később a szerelés menetéről is írok kicsit,mert voltak meglepetések :)

Ami beszerzésre vár:

- Kicsi,állítható fék illetve kuplung kar

- Állítható lábtartók

- DynoJet gyorsváltó

- HRC gyors gáz

- Fokozatkijelző

Idomok / Design:

Az idomok állapotuknak köszönhetően rehabilitációra vártak. Azt rögtön tudtam,hogy szürke nem marad,na de akkor milyen legyen ? Szerintem nem mondok ostobaságot ha azt mondom kb. 30 variációra mondtam áment,végül egy véletlen böngészés alkalmával megláttam azt amire azt mondtam "húú baaaaz+" ..... Ismerjük mindannyian ezt a ritka népi felszólalást ,mikor megtaláljuk azt amit mindig is kerestünk,ott motoszkált valahol mélyen bennünk,de ezidáig nem került elénk. Nekem ez a képeken is látható amerikai belpiacos 1000RR színei,első látásra szerelem !!! :) A munkálatokról és a továbbiakról ez ügyben ,egy későbbi bejegyzésben jelentkezek.

091000rr-tribalflight-1680x1050vvv1.jpg

Ami még beszerzésre vár:

- Matrica szett

- Tank pad és oldalsó tapadó korongok

- Futómű festése

Fék/ Futómű/ Motor/ Váz:

Ez a terület a legkényesebb,itt van a legtöbb hiányosságom,de ami késik nem múlik !!! :)

Beszerzésre/ beszerelésre várnak a következők:

- BREMBO szinter fékbetét

- Gumi melegítők

- Teleszkóp teljes rehabilitációja

- Gyertyák

- ABBA SBK center emelő,a könnyebb munka végett

- Villa és vázvédő elemek

Tudom van sok felesleges cucc,a motor ezek nélkül is használatra kész,de mindenkinek van egy hülye hobbija amire szereti elkölteni a félretett pénzét és ráadásul rá is érek szóval ha 2-3 szezon alatt ezek mind megvalósulnak igen boldog ember leszek :) Ha az idő előre haladtával,sikerül beszerezni egy-egy alkatrészt vagy befejezni valamelyik munka folyamatot,megpróbálom mihamarább megosztani veletek.

Szólj hozzá!

Címkék: hrc brembo yoshimura jardin gpr dynojet akrapovic mivv twobrothers levonce k&n

A bejegyzés trackback címe:

https://versenymotorr.blog.hu/api/trackback/id/tr255612919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása